26. jan. 2014

LIP RING


I nogle år har jeg været den lykkelige ejer af en øjenbrynspiercing. Desværre skulle det vise sig, at min krop stærkt udstød smykket, og jeg måtte til sidst give op efter to ganges fiasko.

Der gik ikke længe før jeg besluttede mig for, at jeg ville have lavet en anden piercing i ansigtet. Denne gang gik jeg målrettet efter at få lavet en læbepiercing – desværre med modvilje fra både mor og kæreste. Min egen mening er den vigtigste, og med det sat på plads fik jeg en tid hos Gorlubb og fik lavet min flotte, nye piercing, som jeg selv er meget glad for.
________________________________________________________________________________________________________________________________________

For some years I’ve been the happy owner of an eyebrow piercing. Unfortunately I had to take it out a little while ago. I then decided to get myself a lip piercing, which I’m very pleased.


10 kommentarer:

  1. Jeg synes, den er vildt fed! Og det er da enormt sejt, at du fik den lavet alligevel mod din kæreste og mors vilje ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for at høre!

      Slet
  2. Den er satme også lækker på dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tak Ninna! Har savnet dig og dine søde kommentarer!

      Slet
  3. Du kan virkelig bære det smykke! Er det en piercing som man har ondt i efterfølgende?
    soedesofieskriver.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. We, tusinde tak! Og nej, jeg har ikke haft specielt ondt - da det er en piercing ved munden heler den også hurtigere end fx en ørering!

      Slet
  4. Ih, den er da også vildt lækker!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med dejlig respons! - kunne det bliver meget dejligere?

      Slet
  5. Den er super lækker! Fatter ikke at du tør!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Sjovt, jeg har aldrig haft kvaler omkring smerte eller lyst hverken ved piercinger eller tatoveringer!

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!