18. apr. 2013

FIRST TATTOO

Hej læsere! I går var det endelig min tur til at blive 18 år, og det skulle fejres med en gave til mig selv. Nemlig en tatovering!

Som I kan se står der 'you'. Den vender ind mod mig selv, da det er en tatovering til mig selv, og en tatovering, der er meget personlig og betyder en del for mig. Den skal forestille at være en slags påmindelse til mig selv om, at det er helt okay at være sig selv, og at jeg skal huske at tro på mig selv. Man kan hvad man vil, ikke? Det er jo det man siger, men hele mit liv er jeg desværre vokset op med troen på, at jeg ikke kan. Der er mange følelser involveret i denne her tatovering, og det er næsten umuligt at få ned på skrift. Nu har I dog et indblik i, hvad den betyder for mig.

Hele processen med at beslutte sig for at få en tatovering, hvilken tatovering det skulle være, og hvornår det skulle være gik ret stærkt. Men sådan er det altid med mig - når jeg vil, så vil jeg. Jeg er lige ved at vænne mig til, at den ikke blev præcis som jeg havde forestillet mig, men indtil videre har jeg kun fået positiv feedback på den!

Hvad synes I?

15 kommentarer:

  1. Den er da godt nok fin! Hvad er det dog, der er anderledes end du havde forventet? :)

    Tjek gerne min blog på www.mivida.bloggersdelight.dk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de dejlige ord! I mit hoved var den større, men tyndere - kort forklaret!

      Slet
  2. Den er virkelig fin! Når jeg bliver ældre, vil jeg også helt vildt gerne have en tattoo! ;)

    SvarSlet
  3. Den er ret lækker! Meget simpel - og et fint sted på kroppen, synes jeg. Kan rigtig godt lide den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre - TAK!

      Slet
  4. Stort tillykke med de 18 år. Så skal du jo ændre din lille beskrivelse af dig selv til højre :D
    Den er rigtig fin og jeg elsker, at den betyder så meget. Jeg ønsker mig også en masse små tattoos.

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ups, ja det skal jeg! Tak for reminderen ;)
      God weekend til dig også! :)

      Slet
  5. Sindssygt flot og passer virkelig godt til dig!
    Gjorde det meget ondt at få lavet den der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Nej, det syntes jeg ikke, at det gjorde :)

      Slet
  6. Respekt for dit valg og din proces, men jeg forstår ikke hvorfor man får en tatovering.

    SvarSlet
  7. Rigtig lækker tatovering! Den ser fin og enkel ud, men man ved, at den betyder så meget mere end det! Tatoveringer med personlig betydning er de flotteste, synes jeg :)

    http://kreativpigeblogger.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald dem, som man højst sandsynligt ikke kommer til at fortryde, tænker jeg, i og med, at uanset hvad har det betydet noget for én engang! Og tak for de søde ord :)

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!