28. mar. 2013

SOMETHING MISSING IN MY EAR

Kan I se det lille hak ind i den lille øreflap? Det er der, min tragus plejede at sidde. En dag sad jeg og spiste, og min mor kommenterede på, hvor tæt piercingen var på kanten til at ryge ud. Og minsandten om hun ikke havde ret. Dagen efter ville jeg tage den ud med sådan et værktøj man bruger, når det er en segment ring (lukket ring). Da jeg stod og baksede med det, faldt piercingen lige pludselig ud i hånden på mig - den havde simpelthen kæmpet sig hele vejen ud! Mange spørger om det gjorde ondt, men det gjorde det heldigvis ikke. Selvfølgelig savner jeg den, men nu kan jeg høre musik med høretelefoner igen!

Har I haft nogle uheldige episoder med piercinger?

4 kommentarer:

  1. Mine helix piercinger var fucking umulige om at hele !! Tror det tog dem et år. Det var helt åndssvagt, et år fyldt med betændelse, blod, smerte og problemer med at ligge ordentligt når jeg skulle sove. Så skiftede jeg stavene nu med bioflex stave, og så helede de endelig, så nu beholder jeg dem i!

    Men fuck hvor øv, at den blev udstødt, men det er jo altid en risiko når man stopper fremmedlegemer i kroppen. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også selv tre helix, hvoraf den første jeg fik lavet også tog noget nær et år om at hele - helt umuligt! Men er så glade for dem nu, og jeg håber bare at min øjenbrynspiercing en skønne dag også heler fuldstændigt!

      Hvad betyder det, at det er bioflex stave? :)

      Slet
  2. Hvor træls for dig! Præcis det samme skete for min venindes med hendes navlepiercing. To gange. Til sidst blev hun så træt af det/stædig at hun bare piercede "den nederste del" af navlen.

    Forresten, du har da det lækreste hår (så det på din facebook-profil) ;)

    Tjek gerne min blog på www.mivida.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, to gange lyder ikke så rart! Se det har jeg også hørt andre gøre før - jeg gad godt vide hvordan det ser ud!

      Tusind tak - altid rart at høre! :)

      Will do!

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!