11. sep. 2012

NEW IN


400,-

250,-


300,-
I går var jeg et smut på Strøget med Cecilie og Sophie fra klassen. Vi gik i Monki og ih, de faste læsere burde efterhånden vide, at Monki er min svaghed... og sko. 

Jeg fik købt et pas stramme bukser, som dog ikke sidder fuldkommen til omkring benene (desværre). Men det er kun basis bukser, så det er okay. Jeg købte også en skjorte til 250 kroner, som var dejlig stor og flot i sine blå farver! Og og og til sidst - de skønherlige sko. Der hørte nogle andre snørebånd til (brede, lignede lidt gavebånd til jul), men jeg gik ind og besøgte en skomager, og kom ud med to "normale" styks snørebånd til 25 kroner. Ser de ikke fine ud med det snørebånd, jeg købte?

Tænker at tage dette kluns på i nærmeste fremtid!

2 kommentarer:

  1. Åh ja, Monki er helt klart også min svaghed. Så smukke ting til billige penge. Din skjorte ser især lækker ud, den må jeg lige tjekke ud på hjemmesiden ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dog overkommelige priser, synes jeg. Den er så skøn! Har den på igen i dag ;-)

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!