29. feb. 2012

1 HOLE MONTH

I dag er det en måned siden, jeg fik en kæreste. Indtil nu har jeg ikke sagt noget som helst, om den mystiske "hr. kæreste", men i anledning af vores månedsdag vil jeg fortælle lidt om ham. (Nøj, hvor jeg håber det er i orden med ham, det her!!)

Måske nogle af jer har regnet ud, at det er Peter. Jeg har skrevet om ham før - om at vi var i biografen etc. Men et navn siger jo ikke så meget om en person, så nu jeg vil jeg med mine egne ord prøve at beskrive Peter.

Peter er... langhåret. Som jeg kan lide det! Blond.. Han har utroligt blå øjne, og en dejlig mandig næse! Han er spinkel og høj - igen, som jeg kan lide det. Peter er... kilden! Han har en gammel mobil, hvor jeg er indkodet som "Sofie pigen". Peter spiller bas og har store hænder. Han er... dejlig! Sød, smilende, positiv, glad! Typen, der drikker kaffe. Typen, der ikke helt bryder sig om alt for mange hjerter og søde sager.. Ikke super romantisk - dog ikke 100% realist. Han går i skjorter.. Altid! Kunne finde på at rende rundt i knaldrøde bukser og går til dagligt rundt i tyndslidte Converse - som mig selv. Altså... Peter han er bare dejlig!

Du sagde, du ville tjekke min blog ud - det tror jeg ærlig talt ikke du har gjort, din kolort! Haha, men det er også i orden. Men hvis nu du læser det her, min mand, så håber jeg dælme ikke du bliver sur på mig! Og så håber jeg du forstår, at jeg er rigtig glad for dig! Kys kys

 

Forresten Peter, så har jeg altså glemt hvordan du ser ud.. Venligst kom hjem fra skiferie snart!!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det :)

    Kan i øvrigt ikke lade være med at trække på smilebåndet over billedet i din mail sat sammen med headeren. :)

    SvarSlet
  2. Tak! Tænker du på billedet i indlægget set sammen med min header? - for så kan jeg faktisk godt se hvad du mener! :-D

    SvarSlet
  3. Telestjernen og Maria Timm <3
    Den sang har jeg og Asger også hørt meget sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig sød, ja :-) Det var Peter, som viste mig den!
      Aaah, hvor fint!

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!